Sunday, April 10, 2005

yesterday..today..tomorrow

knape jadi camnie? bengong le...asal skrng jadual aku tak terurus?asal ha? aku ingat tak mau balik umah,tp aku tak tahan le duk sek...bengang dowh..sebenarnye bkan ape sgt pun..aku bkan suke nak ngengamuk nie..aku biase nye lembut jer (prasan dowh)...kalo aku marah skalipun malas nak tunjuk...arghhhh~~~~~~~~~nak jerit gegile nie...subuh nie aku kne balik...kalo ikutkan hati malas nak balik,tp sebab bola jaring nye perlawanan aku pasrah jer aa..(ceyh poyo gile)...aku malas nak pi..sampai aritu gegaduh ngan ajk netball...bkan aku tak mau pi..tapi aku ader tusen la lol...tolong aa pham..kalo ikutkan rase,mmg aku nak pi sbb mcm bes..tp aku ader tusen...tensen gile ngan korang sumer...aku punyer suke aa nak pi ker tak nak..korang pasal aaa...aku mmg panas sesgt bile org pakse aku....aku pun ader thp sabonye...same cam korang lee...tp bezanye aku ngan korang..bile sampai tahap tu korang akan ngamuk dan aku akan nangis...tu jer beza...nak tak nak aku kuatkan diri...atas katil sensorang aku nangis..aku pujuk hati,aku urut dada,aku kater ngan diri aku...pi jer aa..biale ngan klas tusen ko tu...bkan aper sgt..aku duk sesenyap aku pikir le...pastu konklusinye ...baik aku pi jer...kalo btul aku nak stadi,aku stadi ler curi2 mase...slame nie pun aku slalu bazir mase,tp tak keco la plak...huhu..nie baru pasal sukan...ngan sbb nak qodok mase...pas ptg pnat main aku stadi le...mlm plak aku stay...pnat dow..mmg perlu jiddiyyah yg tinggi...terpakse le aku mujahadah dlm perjuangan kampus berasrama nie...tip top tip top...sok nyer aku demam...hahhah..padan muka...bile demam...aku tdo dr pg sampai pg berikutnyer..huhu...terer dow..tak pnah aku buat selamenie dlm idup aku prangai buruk camtu...apelagi...lagi bnyk ler subjek aku tertinggal...hahahha...lagi skali aku ucap padan muka....sebenarnye aku takde aa kesah sgt...tp benda yg aku kesah tu...sikap derang...tp tak boley nak kater ape le...manusia nie pelbagai variasinye.....

No comments: