Friday, June 24, 2005

ntah

aku dah lame tak menulis,malas je senarnye...besok flight isya..ahad die sampai..huhu..
balik dah bdak nie...dulu, mase nak balik ader jer halangan..bile die kater nak balik aku tunggu jer..pastuh biler bukak blog die...huh..muler aa tak jadi balik...lelame aku jadi malas nak tunggu dia balik...sbb pe aku malas?sebab pnat dowh xcited kecoh kat smua org yg die nak balik.....tetiba tak jadi....hahahah...sedar tak sedar lagi 2 hari die dah ade kat m'sia..



isya...isya....allah temukan kiter gak akhirnya..aku cam dah pasrah jer...tp aku tau perancangan tuhan tu yg terbaik...ko dtg time aku cam dah down ngan life..huhu..malas nak cter...knal ko kejap jer tapi rase cam ko adalah aku,dan aku adalah ko...huhu..seni dan jiwa tak mungkin berpisah....itu aku ingat...



isya...aku tak tau nak kater pe....tapi rase cam nak kater ape2 jer....ko nak tau ak pe bebudak klas aku kater...."pasnie nadz mesti tak layan kiter org dah,die dah ader isya...pasnie smua jgn kawan ngan nadz...."hahhaha...pergh aa derang...pastu aku kater balik..."tau takpe...hehe"...
ntah aa isya,aku cuma nak tulis perkataan ntah aa je..sbb aku ....ntah...tak tau nak kater pe...



ntah aa isya...sedap ak bile guna perkataan nie...sebab pe ek?..ntah..aku pun tak tau...
jap...bile agak nya aku leh jumpa ko???...1 julai aku balik...tp time tu ko sure sebok...takpe aa..
nanti aku turun putrajaya...aku ajak iera,yah,ngan acah...drang xcited gile nak jumpa ko... aku agie aa...hehe..kire hari jer..takpun aku ajak garuda 69...hehehe


wokeh...aku rase baru aku tau pasal aper aku asyik nak kater ntah je...senarnye aku lapo...
keh nak pi makan...nanti kalo kenyang aku tak kater ntah agie...



No comments: