Sunday, September 09, 2007

bgn slps jatuh

hurm...aku tak tau nak tulis ape..snanye cam manyk nak tulis..tp tak tersusun kate2..
dah 2 yrs tak blogging plak...n pasni mayb aku akan try blogging walau sesibuk mane..(huhu..poyo je..dulu camni gak aku ckp,tp tak wat pn)...hu..dlu bkan men addicted ag tulis blog nie..erm,dr mane nak mula blk ek? dari 2 thn lps?huhu....

entah laa..mnyk gak menda yg aku lalui 2 thn ni tanpe aku coret an sdikit pn kat blog aku nie, tp pasni InsyAllah, ni jela tmpt yang aku ader...aku harap aku leyh tulis n luah an pape je tanpe slindung2..ni blog aku an?hu..buat mase skrg aku tak tau pe yg nk update...if ader mase aku akan tulis la pe yang aku rase nak tulis...aku juz nk ckp kat blog aku ni..ko la plg setia ngan aku..takde yang len...okeyh la..lots of thngs 2 do...so,m can't blogging2 skg tau!!

No comments: