Wednesday, September 26, 2007

ramadhan kareem1

dlm bilik...

nina:weh td fara tanya aku..nape ko ngaji..

aku:haha..ko ckp pe?

nina:aku ckp la yg ko nak khatam tym ramadhan ni..

aku:heh,dia ingt ader org mati or aku sdey ke?

nina:haha..agakla..

huhu.....

dlm klas..

sue:weh,nape bwk quran?

aku:saje je..(then ngaji jap b4 klas mula)

sue:weh,nape ngaji

aku:erm..nak khatam b4 ramadhan abes..


erm,menjadi perkara yang pelik if bawak quran g memane ek?huhu..
today bape ramadhan ek?skg br juz 13..heharap leyh khatam ramadhan kali nie...
hurm..

iera cal..

iera:camne ramadhan kali ni?

aku:Alhamdulillah,better than previous ramadhan..hop soOo..

iera:tilawah smpai mane dh?

aku:baru juz 13,lmbt skit plak..huhu..heharap dpt khatam abes ramadhan ni..

iera:huhu..rajin2 a tilawah,nape lambat sgt..org khatam 2 kali,dia skali je..

aku:huhu..tak sempat la weyh..ngan klas ag,tutor,esemen,progs..n bla2..

iera:alasan jerk!!org pn staD gak..SPM ag..

aku:alah ngoko tu afal quran..leyh a..

iera:takde kne mengena..alasan!!awak tak urus mase bebtol a tu..

aku:huhu papejela..(alasan ke?tp mmg tak de mase plak..)...ni pn aku rase mase aku dh cukup tratur..


hira' vs uniten =

1 comment:

ark said...

hira'=london