Tuesday, May 19, 2009

by list

1. RESUME---> by tonite kne siap an, sum1 remind me sebegini 'napela lmbt sgt wat, cuti dh lame,dak ipta pn dh stat cuti.takde tmpt padan muke'.adoi lupe la,ingt an aku sorg je nk practical.huh..n nina gak told me yg 1 of the big 4 com dh dibuking tuk dak uitm practical kat situ..heharap yg 1 tu bkan com yg aku nk la..huhu

2. date: tak tahu la lagi bila an + asyk delay jela
* nak g tgk baby kaksara at sek11 ek?wif yusra..if possible tomorrow or mayb nexwek jela

3. dis fridy...ice skating wif isya bern!!! marila sape nk ikut :)

4. simcard---> bile la nak g bg kat kak wanmady ni? huhu lupe lak,ble flite dia? wokey IA wekends ni g umah or jumpe kat sumwher yg dkat n snang crk, SACC mungkin? 'boleyla aku beli kasut, ni pun nak tulis :p

5. IMS---> wah,marilah mandi swimmg pul beramai2!!! esp dak batch11!!!


ok,nak smbg wat resume sayayangsungguhlapemalas

3 comments:

isya said...

x saba nak ice skating......

abi blum bg permission lg nih haha

nadz said...

c u tmrw dear :P

wanderfulmadnificent said...

oh ok, u actually wrote that in your blog, huhu :p