Tuesday, July 21, 2009

hupdet tuk sebln

dah ade tenet laju pn mls nk hupdet. baik lah...selame 2weks, ni je saya dpt ingt

  1. 5/7= otw bc 2 muadzam saya accident. <sgt la susah tanpa kereta di muadzam slame sbln.jgn bayangkan.oh btw sudah lame tak nek bas dan 2day saya naik bus skali ag :p>
  2. 7/7= sgt2 stres menghadap HOD n bla2 hanya tuk setelkn jadual saya!! dan sgt la blur dat wek sbb dh manyk clas mis hanye tuk menda bodo=jadual dis sem..pack!!! btw thanx to bha manyk tlg :p
  3. 10/7= 'lolas' saya beli at pet world
  4. 17-19/7= TOT halaqah at HuluLangat
  5. 24&25/7= Karival Sukan IPTS at kuantan
  6. 30/7-2/8= InsyAllah saya akan cube gak blk SA!!! dh homsik :(
  7. wekdays= sgt3 bz!!clas yg pack. esemen+prsntn+tutosemen=yg sgt3 belambak n perlu segera disiapkan sblm dibelambakkn ag.hu. thanx to lectrer yg sgt3 memahami,peh ingt aku register satu subjek je ke dis sem?huargh!!!

note:cara terbaru tuk hupdet bg manusia yg sbuk/wat2 sibuk :p

moral-->saya akan blaja lbh bersabar+tidak malas+kurang merungut

1 comment:

misz A.C.C.A said...

akan ku tengok dan perhatikan perubahan idup mu....